نرم افزار حضور و غیاب

تولید و ارائه ی نرم افزار یکپارچه منابع انسانی (نیما) مشتمل بر زیرسیستم های:

اتوماسیون حضور و غیاب

اتوماسیون حضور و غیاب

اتوماسیون تغذیه و ژتون

اتوماسیون تغذیه و ژتون

سیستم اطلاعات پرسنلی

سیستم اطلاعات پرسنلی

سیستم کنترل مراجعین

کنترل مراجعین

منابع انسانی

امروزه همه بر این مطلب اشتراک نظر دارند که نیروی انسانی را باید به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان دانست. نیروی انسانی نقش کلیدی و مهمی در دستیابی سازمان به اهدافش دارد و مدیریت مناسب آن می تواند سازمان را در عرصه رقابت از سایر رقیبان پیش بیندازد. سازمان ها اگر دارای بهترین تکنولوژی بوده و از بهترین امکانات بهره مند باشند ولی نیروی انسانی خود را به درستی مدیریت نکنند، قادر نیستند بر محیط اثر گذاشته و در عرصه رقابت موفق عمل کنند. یکی از مهمترین وظایف مدیریت منابع انسانی برنامه ریزی نیروی انسانی است.
مدیریت منابع انسانی ازطریق برنامه ریزی کارآمد و اثربخش می تواند حجم و ترکیب نیروی انسانی موردنیاز برای آینده را فراهم ساخته و یا توانائی های نیروهای موجود را ارتقاء بخشد. از این رو برای تداوم موجودیت سازمان و حصول به اهداف آن، لازمست برنامه ریزی نیروی انسانی از اولویت بالایی برخوردار باشد. ضمن آنکه باید توجه داشت برنامه ریزی موثر و کارآمد نیروی انسانی و اصولاً هر نوع برنامه ریزی به اطلاعات جامع و مانع، به خصوص اطلاعات پردازش شده نیاز دارد.
باتــــوجه به اهمیت اطلاعات در امر برنامه ریزی نیروی انسانی، ایجاد و بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت منابع انسانی را باید از اولویت های هر سازمان برشمرد که نسبت بــــه اجرای آن باید اقدام کرد. سیستم اطلاعات منابع انسانی را می توان یک روش سازمان یافته جمع آوری، نگهداری و ارائه اطلاعات به مدیران به منظور تصمیم گیری در امور مدیریت منابع انسانی دانست.
تنوع مراکز و سازمان هایی که نرم افزار یکپارچه منابع انسانی نیما در آنها نصب و راه اندازی شده شامل ده ها مرکز صنعتی، اداری و علمی بیانگر این ادعاست که دیدگاه پویای حاکم بر طراحی سیستم اجازه داده است که بدون تغییر در نرم افزار کاربردی و صرفا با بکارگیری ابزارهای موجود در سیستم بتوان حداکثر بومی سازی ممکن را عملی ساخت.
این مهم جز با تکیه بر تجربیات سنوات گذشته و تیم مجرب موجود حاصل نیامده و بدین سبب بر خود می بالیم که موفق به تولید سیستمی در ابعاد سازمان های بزرگ برای مدیریت مهمترین دارایی سازمان یعنی منابع انسانی شده ایم.

سیستم کنترل تردد

تامین امنیت محیطی بخشی از زندگی روزمره اکثر سازمان ها است و به هنگامی که صدها یا گاهی اوقات هزاران مراجعه کننده، پرسنل و تجهیزات آنها به حفاظت در برابر خطر تروریسم، سرقت، تخریب و دستیابی غیر مجاز نیاز دارند، سیستم کنترل تردد الکترونیکی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. برای ارائه این خدمات و در عین حال تضمین یک محیط یادگیری متوازن و آزاد که فرد بتواند به سادگی در سایت های مجاز حرکت کند یک سیستم امنیتی باید قادر باشد نیازهای فردی کاربران نهایی مختلف را اجرا و تامین کند تا امن ترین محیط ممکن را به وجود آورد.
وقتی بحث مسائل امنیتی پیش می آید، کنترل تردد به عنوان یک سیستم هوشمند، بخش ضروری زندگی هر فرد در سازمان محسوب می شود. سیستم کنترل تردد اهداف تشخیص هویت، تضمین دارایی های ارزشمند، حفظ اطلاعات مهم و حساس و تضمین امنیت پرسنل را تامین می کند.
به لحاظ سنتی سازمان ها مکان های عمومی برای تردد طیف متنوعی از پرسنل و مراجعین می باشند. بنابراین کنترل تردد معمولا برای بسیاری از زمینه های جامع و پویا مثل هویت پرسنل، دسترسی به در و ساختمان های حساس همچون مراکز داده، صندوق امانات، مخازن اسکناس، نیازمند ارتباطات، امنیت بیومتریک، دستیابی به فناوری اطلاعات، کامپیوتر و حفاظت در برابر حریق یک عنوان جامع کاربردی می باشد. بخش مهم کار یافتن توازن میان حفظ آزادی حرکت و در عین حال حفاظت از افراد و کالاها از طریق استفاده از سیستم قفل بسیار انعطاف پذیر می باشد.

بیشـتر »

دستگاههای ثبت و کنترل تردد


یکی از زمینه های کاری شرکت ارائه دستگاه های متنوع ثبت و کنترل تردد و حضوروغیاب از برترین برندهای داخلی و خارجی می باشد. در این راستا شرکت ضمن ارائه خدمات مشاوره ای رایگان برای انتخاب دستگاه متناسب با نیازهای واقعی سازمان، نسبت به تامین، نصب و راه اندازی دستگاه ها اقدام می نماید. همچنین شرکت به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، ارائه سرویس پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات دستگاه ها را در دستور کار خود قرار داده است. در قراردادهای پشتیبانی علاوه بر تضمین تامین قطعات و انجام تعمیرات، جایگزینی دستگاه های معیوب طی دوره تعمیر انجام می شود.
شرکت رایانه امین جهت ارائه خدمات بهتر به متقاضیان محصولات نرم افزاری “نیما” پذیرای هرگونه درخواست جهت برگزاری جلسه حضوری و یا آنلاین و ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌باشد. برای هماهنگی جلسه دمو، لطفا فرم روبرو را به دقت تکمیل کنید.
با تکمیل فرم درخواست دمو، علاوه بر اینکه در یک جلسه حضوری میتوانید از نزدیک قابلیت های نرم‌افزارهای موردنظر را ملاحظه نمایید و یا از امکان دموی آنلاین استفاده کنید، تعدادی لینک مفید و کاربردی هم از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.

راهکارهای اختصاصی


سازمان های اداری

سازمان های اداری

مراکز درمانی

مراکز درمانی

دانشگاه ها و مراکز آموزشی

دانشگاه ها و مراکز آموزشی

مراکز صنعتی و کارخانجات

مراکز صنعتی و کارخانجات

شرکت های هلدینگ

شرکت های هلدینگ

شهرداری ها

شهرداری ها

مراکز توزیع شده

مراکز توزیع شده

مراکز دفاعی و نظامی

مراکز دفاعی و نظامی

شرکت مهندسی رایانه امین

نرم افزار یکپارچه ی اتوماسیون اداری نیما
مدیریت تردد کارکنان و دستیابی به اطلاعات با کیفیت پیرامون خدمات ارائه شده به آنان، بعنوان یکی از تاثیرگذارترین شاخصهای افزایش کارایی هر سازمان محسوب می شود و به همین واسطه این مهم از اجزاء غیر قابل اغماض در سیستم های مدیریت منابع انسانی بشمار می آید. از طرفی پیچیدگی های حاکم بر موضوع، شامل الزام به رعایت قوانین بالاسری کشوری و آئین نامه های داخلی سازمانی، پوشش فرآیندهای حضوروغیاب، تهیه کارکرد دقیق ، امور تغذیه و … را به یک دغدغه مشترک سازمانی بدل نموده و حتی برای سازمان هایی در ابعاد بزرگ در قامت یک چالش خودنمایی می کند.
شرکت مهندسی رایانه امین با درک خلاءهای موجود در این عرصه و با تمرکز بر زیرسیستم های مجموعه منابع انسانی منجمله حضوروغیاب، تغذیه، پرسنلی و… بر این باور است که با تکیه بر حدود دو دهه تجربه موفق در این زمنیه و ارائه راهکارهای جامع، می تواند پاسخگوی نیاز سازمان ها در این زمینه و کسب رضایتمندی ایشان باشد.
بر این اساس در محصول تولیدی این شرکت با نام تجاری “نیما”( نرم افزار یکپارچه منابع انسانی )، علاوه بر بکارگیری فناوری های نوین در فضای وب و نگاهی متمایز و نوگرایانه، سعی شده است تا زمینه های اعمال نظرات خاص سازمان ها و ایجاد یکپارچگی با سایر سیستم های اطلاعاتی، در محیطی پویا و منعطف فراهم آید و بی تردید راز جلب اعتماد مشتریان متعدد و توانمندی استقرار این نرم افزار یکپارچه منابع انسانی ، در طیف وسیعی از سازمان ها (ادارای، صنعتی، آموزشی، خدماتی و…) را باید در همین ویژگی ها جستجو نمود.

نظرات برخی از مشتریان

  • سان آرا
    با توجه به اینکه شرکت سان آرا از قابلیت هایی همانند فرمت گزارشات قوی ، محاسبات دقیق اثر انگشت های پرسنل در زمان های مختلف برای جلوگیری از خطا در کارکرد آنها را کنترل می کند، موجب سود مندی و رضایت گردیده است.
    سرکار خانم مهندس طهماسبی ، مسئول اداری سان آرا
  • بندر بوشهر
    اینجانب از مزایایی از نرم افزار همچون قابلیت کنترل شیفت های متنوع ، محاسبات دقیق و گردش احکام بسیار قوی در نرم افزار نیما که سهولت زیادی برای پرسنل کل مجموعه ایجاد کرده است ، اعلام رضایت دارم
    مسئول حضور و غیاب بندر نوشهر
  • دریانوردی
    قابل ذکر است پویایی سیستم نیما به همراه گردش احکام ، بخصوص گردش اضافه کاری ها که باعث حذف سیستم کاغذی به طور کامل گردیده است و همچنین در بخش حضور و غیاب که گزارشات قوی مدیریتی باعث بهره مندی این مجموعه گردیده است
    سازمان بنادر

مجوز ها و گواهی نامه ها

نرم افزار منابع انسانی نیما

نرم افزار منابع انسانی نیما

نرم افزار صدور ژتون نیما

نرم افزار صدور ژتون نیما

نرم افزار حضور و غیاب نیما

نرم افزار حضور و غیاب نیما

پروانه و جواز

پروانه و جواز

نسخه اندروید

نسخه اندروید اتوماسیون حضور و غیاب

نرم افزار اتوماسیون حضور و غیاب

نسخه اندروید اتوماسیون تغذیه و ژتون

نسخه اندروید اتوماسیون تغذیه و ژتون
471

تعداد قراردادها

1370000

تعداد کاربران

58

تعداد پرسنل

20

سنوات سابقه

  • سازمان-همیاری-شهری
  • دانشگاه-علوم-پزشکی-اصفهان
  • سازمان-امور-مالیاتی-کشور
  • نیروگاه-شهید-منتظری
  • آب-وفاضلاب-روستا
  • سازمان-پزشکی-قانونی
  • بانک تجارت
  • سازمان-بنادر-و-دریانوردی
  • دانشگاه-آزاد
  • دانشگاه-سمنان
  • شهرداری-فولادشهر
  • بنیاد-ملی-نخبگان
درخواست دمو