راهکار نرم افزار نیما برای ادارات
سازمان های اداری به واسطه حاکمیت ساختارها و چارت سازمانی موجود و بعضاً به دلیل گستردگی جغرافیایی، مستمرا در صدد تجمیع اطلاعات و مدیریت یکپارچه تمامی کارکنان می باشند. ضمن آنکه تعدد آئین نامه های داخلی و تغییرات معمولا دائمی آنها یکی از معضلات کارکنان بخش اداری سازمان ها در محاسبه کارکرد و ارائه گزارشات خاص به مسئولین و مدیران است. به همین دلیل در نرم افزار “نیما” راهکاری اختصاصی برای پوشش حداکثر این گونه نیازمندی ها تابیه شده است که ذیلا به برخی از آن ها اشاره می شود :
- یکپارچگی به سایر سیستم های اطلاعاتی منجمله اتوماسیون اداری، حقوق و دستمزد و…
- امکان ثبت مشخصه های اطلاعاتی کارکنان بصورت خود تعریف برای بهره برداری های محاسباتی و اطلاعاتی (اطلاعات سلامت، اطلاعات فردی، اطلاعات شغلی و…)
- پیش بینی دسترسی مناسب گروه های مختلف به نرم افزار از طریق پنل اختصاصی، مدیران، مسئولین اداری و حراست، کارکنان بخش حضوروغیاب و…
- تعریف انواع مرخصی، ماموریت و… بر اساس قوانین کار و تامین اجتماعی و همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری با لحاظ نمودن محدودیت های قانونی استفاده از این احکام
- هوشمندسازی رابط کاربری به منظور تسریع و تسهیل صدور درخواست انواع مرخصی، ماموریت و …
- امکان دسترسی به نرم افزار از طریق موبایل و کیوسک های عمومی مستقر در سطح مراکز
- کنترل ، اعمال ضرایب و تعیین حد و حدود انواع اضافه کار (عادی، تعطیل و…) به همراه فرآیند تایید و لحاظ نمودن آنها در کارکرد و یا بصورت آزاد

- انواع گزارشات مدیریتی و آماری برای مقایسه بخش های مختلف سازمان با یکدیگر بر اساس پارامترهای حضوروغیابی همچون تاخیر، مرخصی، اضافه کاری و… با قابلیت رسم انواع نمودارها
- یکپارچگی اتوماسیون تغذیه با سیستم حضوروغیاب برای کنترل وعده های غذایی مختلف در محدوده شیفت و اضافه کاری
- رزرو دستی و اتوماتیک (براساس ورود) ژتون غذا برای کارکنان بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه
- کنترل موجودی انبار و مصرف مواد غذایی برای طبخ غذاهای برنامه غذایی
- کنترل احکام مرخصی، ماموریت و … در تعارض با ساعات صرف غذا
- تعریف رستوران های متعدد در یک مجموعه با پارامترهای مستقل و قابل کنترل مانند وعده های غذایی قابل سرور، وضعیت روزهای تعطیل و منوهای غذایی
- قابلیت اعمال محدودیت در پارامترهای مختلف مانند تعداد غذا ، رستوران مجاز ، وعده های غذایی مجاز ، نحوه پرداخت و …
- امکان اعمال قیمتهای مختلف برای گروههای متفاوت
- امکان معرفی میهمان جهت صرف غذا
- تعیین فرآیندهای استفاده از انواع مرخصی، ماموریت و … به تفکیک هر یک از احکام و یا هر یک از پرسنل بر اساس چارت سازمانی و یا افراد کلیدی به همراه پیش بینی حالات ویژه (تعیین جایگزین، مشروط بودن و…)
- محاسبه و کنترل مانده مرخصی و تقلیل کاری بر اساس آئین نامه های عمومی و اختصاصی (جانبازان ، مادران و…) به همراه امکان تسویه آن در دوره های زمانی مختلف
- مدیریت و گردش کار مزایای اختصاصی (اضافه کار تشویقی، کارانه و…) در سطوح مختلف و گروه های کاری بر اساس چارچوب های قابل تعیین (حداقل، حداکثر، سرجمع، میانگین و… )
- اعمال قوانین، مقررات و آئین نامه های اختصاصی برای گروه های مختلف کاری (جرائم، تشویق، تداوم کاری)
- ارائه کارتابل گردش کار برای کارکنان، روسای ادارات، مدیران و سایر رده های مجموعه به منظور نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل تحت امر
- انواع گزارش های کنترلی، روزانه، ماهیانه، سالیانه، مانده مرخصی و … بصورت کاملا قابل طراحی
- طراحی شیفت های متداول اداری، نگهبانی، on Call و …