راهکار نرم افزار نیما برای ادارات

سازمان های اداری به واسطه حاکمیت ساختارها و چارت سازمانی موجود و بعضاً به دلیل گستردگی جغرافیایی، مستمرا در صدد تجمیع اطلاعات و مدیریت یکپارچه تمامی کارکنان می باشند. ضمن آنکه تعدد آئین نامه های داخلی و تغییرات معمولا دائمی آنها یکی از معضلات کارکنان بخش اداری سازمان ها در محاسبه کارکرد و ارائه گزارشات خاص به مسئولین و مدیران است. به همین دلیل در نرم افزار “نیماراهکاری اختصاصی برای پوشش حداکثر این گونه نیازمندی ها تابیه شده است که ذیلا به برخی از آن ها اشاره می شود :

 

  • یکپارچگی به سایر سیستم های اطلاعاتی منجمله اتوماسیون اداری، حقوق و دستمزد و…
  • امکان ثبت مشخصه های اطلاعاتی کارکنان بصورت خود تعریف برای بهره برداری های محاسباتی و اطلاعاتی (اطلاعات سلامت، اطلاعات فردی، اطلاعات شغلی و…)
  • پیش بینی دسترسی مناسب گروه های مختلف به نرم افزار از طریق پنل اختصاصی، مدیران، مسئولین اداری و حراست، کارکنان بخش حضوروغیاب و…
  • تعریف انواع مرخصی، ماموریت و… بر اساس قوانین کار و تامین اجتماعی و همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری با لحاظ نمودن محدودیت های قانونی استفاده از این احکام
  • هوشمندسازی رابط کاربری به منظور تسریع و تسهیل صدور درخواست انواع مرخصی، ماموریت و …
  • امکان دسترسی به نرم افزار از طریق موبایل و کیوسک های عمومی مستقر در سطح مراکز
  • کنترل ، اعمال ضرایب و تعیین حد و حدود انواع اضافه کار (عادی، تعطیل و…) به همراه فرآیند تایید و لحاظ نمودن آنها در کارکرد و یا بصورت آزاد
سازمانهای اداری
  • انواع گزارشات مدیریتی و آماری برای مقایسه بخش های مختلف سازمان با یکدیگر بر اساس پارامترهای حضوروغیابی همچون تاخیر، مرخصی، اضافه کاری و… با قابلیت رسم انواع نمودارها
  • یکپارچگی اتوماسیون تغذیه با سیستم حضوروغیاب برای کنترل وعده های غذایی مختلف در محدوده شیفت و اضافه کاری
  • رزرو دستی و اتوماتیک (براساس ورود) ژتون غذا برای کارکنان بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه
  • کنترل موجودی انبار و مصرف مواد غذایی برای طبخ غذاهای برنامه غذایی
  • کنترل احکام مرخصی، ماموریت و … در تعارض با ساعات صرف غذا
  • تعریف رستوران های متعدد در یک مجموعه با پارامترهای مستقل و قابل کنترل مانند وعده های غذایی قابل سرور، وضعیت روزهای تعطیل و منوهای غذایی
  • قابلیت اعمال محدودیت در پارامترهای مختلف مانند تعداد غذا ، رستوران مجاز ، وعده های غذایی مجاز ، نحوه پرداخت و …
  • امکان اعمال قیمتهای مختلف برای گروههای متفاوت
  • امکان معرفی میهمان جهت صرف غذا
  • تعیین فرآیندهای استفاده از انواع مرخصی، ماموریت و … به تفکیک هر یک از احکام و یا هر یک از پرسنل بر اساس چارت سازمانی و یا افراد کلیدی به همراه پیش بینی حالات ویژه (تعیین جایگزین، مشروط بودن و…)
  • محاسبه و کنترل مانده مرخصی و تقلیل کاری بر اساس آئین نامه های عمومی و اختصاصی (جانبازان ، مادران و…) به همراه امکان تسویه آن در دوره های زمانی مختلف
  • مدیریت و گردش کار مزایای اختصاصی (اضافه کار تشویقی، کارانه و…) در سطوح مختلف و گروه های کاری بر اساس چارچوب های قابل تعیین (حداقل، حداکثر، سرجمع، میانگین و… )
  • اعمال قوانین، مقررات و آئین نامه های اختصاصی برای گروه های مختلف کاری (جرائم، تشویق، تداوم کاری)
  • ارائه کارتابل گردش کار برای کارکنان، روسای ادارات، مدیران و سایر رده های مجموعه به منظور نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل تحت امر
  • انواع گزارش های کنترلی، روزانه، ماهیانه، سالیانه، مانده مرخصی و … بصورت کاملا قابل طراحی
  • طراحی شیفت های متداول اداری، نگهبانی، on Call و …