راهکار نرم افزار نیما برای شرکت های هلدینگ

بدون تردید یکی از مفصل ترین سیستم های اطلاعاتی را باید در شرکت های هولدینگ جستجو کرد. سیاست های متفاوت مدیریت شرکت های هولدینگ و عمق تاثیر گذاری این سیاستها در سیستم اداری هر یک از شرکت های زیرمجموعه، پیچیدگی های بسیاری را سبب می شود که باید به آن ها تنوع فضای کاری، فرهنگی و حتی مکان جغرافیایی شرکت های عضو را اضافه نمود.

ساختار مدیریتی شرکت های هلدینگ عمدتاً متمایل به حفظ استقلال نسبی هر یک از شرکت ها و نظارت کلان بر عملکرد آن ها می باشند که برای پوشش این هدف راهکارهای اختصاصی در نظر گرفته شده که می توان آن ها را در مرحله پیاده سازی پروژه بکار گرفت که از آن جمله می توان به استفاده از مفاهیم تکثیر بانک ها اطلاعاتی، به روزرسانی یک و دوطرفه اطلاعات، اولویت بندی تغییرات و… در کنار قابلیت های ذیل اشاره نمود.

  • سازماندهی جداگانه “نیما” برای شرکتهای عضو هلدینگ اعم از کارخانجات ، سازمان ها و شرکت ها بر اساس چارچوب های خاص هر یک
  • تجمیع اطلاعات حضوروغیاب، تغذیه و پرسنلی کلیه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ در سازمان مرکزی به منظور کنترل، نظارت و مدیریت دقیق تمامی شرکت ها و پرسنل آنها
  • امکان ثبت مشخصه های اطلاعاتی کارکنان بصورت خود تعریف برای بهره برداری های محاسباتی و اطلاعاتی (اطلاعات سلامت، اطلاعات فردی، اطلاعات شغلی و…)
  • پیش بینی دسترسی مناسب گروه های مختلف به نرم افزار از طریق پنل اختصاصی مدیران هلدینگ و هر یک از شرکت های تابعه، مسئولین اداری، حراست، کارکنان بخش حضوروغیاب شرکت های زیر مجموعه
  • تعریف انواع مرخصی، ماموریت و… بر اساس قوانین کار و تامین اجتماعی و همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری با لحاظ نمودن محدودیت های قانونی استفاده از این احکام
  • هوشمندسازی رابط کاربری به منظور تسریع و تسهیل صدور درخواست انواع مرخصی، ماموریت و …
شرکت های هلدینگ
  • امکان دسترسی به نرم افزار از طریق موبایل و کیوسک های عمومی مستقر در سطح مراکز
  • کنترل، اعمال ضرایب و تعیین حد و حدود انواع اضافه کار (عادی ، تعطیل و…) به همراه فرآیند تایید و لحاظ نمودن آنها در کارکرد و یا بصورت آزاد
  • تعیین فرآیندهای استفاده از انواع مرخصی، ماموریت و … به تفکیک هر یک از احکام و یا هر یک از پرسنل بر اساس چارت سازمانی و یا افراد کلیدی به همراه پیش بینی حالات ویژه (تعیین جایگزین، مشروط بودن و…)
  • محاسبه و کنترل مانده مرخصی و تقلیل کاری بر اساس آئین نامه های عمومی و اختصاصی (جانبازان، مادران و…) به همراه امکان تسویه آن در دوره های زمانی مختلف
  • مدیریت و گردش کار مزایای اختصاصی (اضافه کار تشویقی، کارانه و…) در سطوح مختلف و گروه های کاری بر اساس چارچوب های قابل تعیین (حداقل، حداکثر، سرجمع ، میانگین و… )
  • اعمال قوانین، مقررات و آئین نامه های اختصاصی برای گروه های مختلف کاری (جرائم، تشویق، تداوم کاری) در هر یک از شرکت های عضو هلدینگ
شرکت های هلدینگ
  • انواع گزارش های کنترلی  روزانه، ماهیانه، سالیانه، مانده مرخصی و … بصورت کاملا قابل طراحی
  • انواع گزارشات مدیریتی و آماری برای مقایسه بخش های مختلف سازمان با یکدیگر بر اساس پارامترهای حضوروغیابی همچون تاخیر، مرخصی، اضافه کاری و… با قابلیت رسم انواع نمودارها
  • یکپارچگی اتوماسیون تغذیه با سیستم حضوروغیاب برای کنترل وعده های غذایی مختلف در محدوده شیفت و اضافه کاری
  • رزرو دستی و اتوماتیک (براساس ورود) ژتون غذا برای کارکنان بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه
  • کنترل موجودی انبار و مصرف مواد غذایی برای طبخ غذاهای برنامه غذایی
  • کنترل احکام مرخصی، ماموریت و … در تعارض با ساعات صرف غذا
  • تعریف رستوران های متعدد در یک مجموعه با پارامترهای مستقل و قابل کنترل مانند وعده های غذایی قابل سرو، وضعیت روزهای تعطیل و منوهای غذایی
  • قابلیت اعمال محدودیت در پارامترهای مختلف مانند تعداد غذا، رستوران مجاز، وعده های غذایی مجاز، نحوه پرداخت و …
  • امکان اعمال قیمت های مختلف برای گروه های متفاوت